VIVAX na IFA 2025 sajmu u Berlinu

Hrvatski brand predstavlja svoja inovativna rješenja u segmentu bijele tehnike, malih kućanskih aparata, dizalica topline, sustava za pohranu energije i audio uređaja

Hrvatski brand VIVAX sudjelovao je na jednom od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova elektronike i kućanskih uređaja – IFA 2025 u Berlinu. Na izložbenom prostoru u sklopu sajma, VIVAX je ove godine predstavio širok spektar proizvoda koji odgovaraju na potrebe suvremenih korisnika, od elektronike i pametnih uređaja za kućanstva, do dizalica topline i sustava za pohranu energije (baterijskih sustava), te održivih rješenja nove generacije.

Sudjelovanje na ovogodišnjem sajmu IFA, predstavlja važan iskorak u pozicioniranju VIVAX branda na globalnoj karti proizvođača elektronike. Naime, ove godine VIVAX je ojačao svoju prisutnost na europskom i regionalnom tržištu, a posjetiteljima će se posebno istaknuti segmenti energetske učinkovitosti, pametne povezanosti i modernog dizajna, što je u skladu s globalnim trendovima u industriji.

Prilikom otvorenja sajma, Vladimir Brkljača,član Uprave M SAN Grupe, izjavio je:
„Sudjelovanje na IFA sajmu prilika je da pokažemo kako se VIVAX ravnopravno nosi s velikim svjetskim renomiranim proizvođačima. Naš cilj je kontinuirano ulagati u razvoj proizvoda koji prate tržišne trendove razvoja tehnologije, ali s velikim naglaskom na razumijevanje potreba krajnjih korisnika. VIVAX svoj dosadašnji poslovni model mijenja u smjeru dodatnog stavljanja u fokus krajnjeg korisnika razvijajući proizvode i usluge koje štede vrijeme čineći tako cijeli Customer Journey jednostavan i bezbrižan. Interes posjetitelja i partnera potvrđuje da VIVAX ide u dobrom smjeru, a cilj nam je i dalje ulagati i razvijati proizvode koji prate suvremeni način života, uz naglasak na pouzdanost, vrhunsku kvalitetu i održivost.“

Sajam IFA tradicionalno okuplja vodeće svjetske brandove, distributere i stručnjake, a svake godine privuče više od 150.000 posjetitelja iz više od 100 zemalja. Nastupom na ovom prestižnom događanju, VIVAX dodatno učvršćuje svoju prisutnost na europskom tržištu te otvara nove prilike za širenje suradnje s međunarodnim partnerima.

VIVAX brand osnovan je 2004. godine, te je danas prisutan na tri kontinenta, odnosno u više od 40 zemalja svijeta. Od ove godine je VIVAX krenuo u proces ekspanzije na tržištu Europe, kroz vlastita poduzeća u Španjolskoj, Grčkoj i Albaniji, što je dio srednjoročnog plana razvoja VIVAX-a. Svakim danom VIVAX razvija i djeluje preko svoje partnerske mreže (više od 4.500 partnera globalno), dok tržištu nudi više od 450 proizvoda iz svoje široke palete rješenja. Osim što potrošačima nudi uistinu veliki izbor proizvoda iz segmenta bijele tehnike, malih kućanskih aparata, TV i Audio uređaja, klimatizacije i održivih rješenja, poput dizalica topline i baterijskih sustava za pohranu električne energije, snaga VIVAX branda leži i u činjenici da svaki proizvod prolazi kroz rigoroznu kontrolu kvalitete, čime se osigurava pouzdanost i dugotrajnost u svakodnevnoj upotrebi.

Više informacija o brandu VIVAX, možete pronaći na www.vivax.com službenim stranicama.