Okusi koji spajaju: Blagdani uz Toco Selection

Prirodni sokovi intenzivnog okusa i profinjenog dizajna donijet će dašak svježine u blagdansku ponudu restorana, hotela i barova, upotpunjujući svaku čašu prirodnim okusima i elegantnim izgledom

Dok ovih dana šetamo ulicama prepunima blagdanskih lampica, a izlozi trgovina sjaje u svojim najsvečanijim izdanjima, jasno je da smo ponovno zakoračili u najčarobnije doba godine. Božić nam se približio gotovo neprimjetno, ali svojim uobičajenim toplim sjajem već ispunjava gradove i svakodnevicu.

U ovom blagdanskom razdoblju brojni ugostiteljski objekti stvaraju posebnu atmosferu kroz prigodne jelovnike i sezonske ponude pića. Među njima se posebno ističu oni koji uz okus i miris žele ponuditi i doživljaj; detalje koji goste vraćaju i donose osjećaj topline i ugode. A u ponudi pića koja predstavljaju pravo osvježenje za stolom te istovremeno donose i najfinije voćne okuse su sokovi Toco Selection iz Jamnice.

Svaka bočica ovog vrhunskog proizvoda čuva intenzivne arome sto posto prirodnih sokova naranče, jabuke i ananasa te nektare od marelice, jagode, crnog ribiza i borovnicenara. Toco Selection se tako sjajno uklapa u blagdansko razdoblje kada gosti traže mjesta koja nude poseban ugođaj, bilo da je riječ o poslovnim ručkovima, after-work druženjima ili opuštenim vikend doručcima.

Upravo u takvim trenucima pažljivo odabrani detalji, poput Toco Selection sokova, dodatno naglašavaju doživljaj, bilo da se poslužuju kao samostalno piće, uz brunch ponudu ili kao dio koktela s potpisom kuće. Ovim proizvodom Jamnica je još jednom potvrdila svoju izvrsnost i posvećenost kreiranju vrhunskih pića bogatog okusa od visokokvalitetnih sastojaka.

Gutljaj bliže prirodi

Jamnica plus pobrinula se i da ambalaža proizvoda odgovara izvrsnosti ovih prirodnih sokova pa se profinjeni dizajn boce odlično uklapa u estetski standard brojnih ugostiteljskih objekata.

„Toco Selection predstavlja našu predanost razvoju vrhunskih proizvoda koji odgovaraju željama suvremenih potrošača. Željeli smo ponuditi sokove koji su uistinu prirodni, bogatog okusa i visoke kvalitete, bez nepotrebnih dodataka. Ponosni smo na činjenicu da smo uspjeli spojiti vrhunske sastojke, atraktivnu ambalažu i autentičan doživljaj uživanja u voću – upravo onako kako to naši kupci i očekuju od Jamnice“, objasnila je direktorica marketinga Jamnice plus Ana Lakić.

Ovi sokovi mogu postati i izvor inspiracije za stvaranje posebnih blagdanskih trenutaka, od svečanih brunch kombinacija do kreativnih mocktaila i tematskih menija. Toco Selection tako ne djeluje samo kao osvježenje, nego kao element koji potiče maštovitost i unosi dodatnu toplinu u blagdanske dane, čineći ponudu ugostiteljskih objekata još privlačnijom.

Više od soka

Toco Selection više je od samo soka – on je dio iskustva koje svaki restoran, bar ili hotel može ponuditi svojim gostima. Svaki gutljaj vraća osjećaj sto posto prirodne svježine i jedinstvenog užitka, stoga je savršen izbor za nadolazeće blagdansko razdoblje u kojem se ističu kvaliteta, doživljaj i detalji koji čine razliku. Uz svjetlost blagdanskih lampica i zveckanje čaša u ugostiteljskim prostorima, Toco Selection unosi dašak prirodnog luksuza i elegancije koji gosti pamte.