U turizmu, reputacija je ključ svega. Može privući goste, osigurati partnerstva te ojačati globalni položaj destinacije. Također, može biti vrlo krhka.
- rujna Metricom, platforma za social listening, održava besplatnu online diskusiju: “Kako Hrvatska gradi reputaciju u turizmu: lekcije iz PR-a i marketinga”.
Događaj je predviđen za profesionalce u turizmu te stručnjake za PR i marketing koji žele razumjeti kako reputacija utječe na uspjeh turističkih destinacija te kako ju zaštititi u vrijeme konstantnih promjena.
Naravno, svi drugi koji su zainteresirani također su dobrodošli.
Slušat ćete stručnjake:
- Maro Alavanja – suosnivač i direktor agencije Narativ komunikacije, stručnjak za odnose s javnošću i strateško komuniciranje
- Goran Rihelj – osnivač HrTurizam.hr portala, nagrađivani turistički konzultant i zagovornik održivog turizma
- Lea Skube – stručnjakinja za social listening te monitoring i analizu medija
Naučit ćete:
- Kako mišljenje javnosti utječe na destinacije i dionike
- Uvidi u hrvatska iskustva u turističkom marketingu
- Zašto dugoročni narativi vrijede više od kratkih kampanji
- Kako uvidi dobiveni od social listeninga poboljšavaju brendiranje u turizmu
- Praktične načine kako pretvoriti krizu u priliku
Svi sudionici će imati priliku postaviti pitanja našim stručnjacima.
📅 Datum: 11. rujna
🕑 Vrijeme: 14:00 sati
🌍 Jezik: Hrvatski
💻 Format: Online, besplatno uz registraciju
Ne propustite ovu priliku da naučite kako reputaciju možete iskoristiti kao dugoročnu prednost u turizmu.
👉 Prijavite se možete ovdje.