Već 38 srednjih škola sudjeluje u programu, a tri najuspješnije osvojit će vrijedne nagrade
Sve srednje turističke i ugostiteljske škole diljem Hrvatske mogu se tijekom prvog polugodišta ove godine prijaviti na besplatan, edukativan program Raise the Bar Youth, koji provodi Coca-Cola HBC Hrvatska. Program učenicima završnih razreda pomaže razviti vještine, koje nisu dovoljno zastupljene u redovnoj nastavi, a potrebne su za uspješnu karijeru u ugostiteljstvu i turizmu – ključnim granama hrvatskog gospodarstva. U nešto više od mjesec dana na program se prijavilo 38 srednjih škola, čiji će učenici dobiti Potvrdu o završenome programu kojom mogu obogatiti svoje životopise te povećati konkurentnost na turističkom tržištu.
Program već četiri godine podržava i Zajednica ugostiteljsko-turističkih škola Republike Hrvatske, koja okuplja gotovo polovicu škola koje sudjeluju u programu. „Raise the Bar Youth potvrđuje važnost povezivanja formalnog obrazovanja s učenjem temeljenim na radu i suvremenim trendovima te uz podršku Coca-Cole HBC Hrvatska donosi vrijedna znanja i vještine, koje učenicima pomažu da se bolje pozicioniraju na tržištu rada. Vjerujemo da će i ove godine interes škola biti velik te da će program nastaviti doprinositi podizanju kvalitete obrazovanja i poticanju mladih na razvoj svojih profesionalnih i osobnih vještina“, istaknula je Ksenija Beljan, predsjednica ZUTŠ-a.
Kako bi nagradila trud učenika i potaknula izvrsnost, Coca-Cola HBC Hrvatska u sklopu programa organizira i nagradni natječaj. Najbolja će škola osvojiti novčanu nagradu u iznosu od 5.000 eura, drugoplasirana od 3.000 eura, a trećeplasirana škola od 2.000 eura. Učenike triju najboljih škola, koji su u najvećem broju sudjelovali u programu i ostvarili najbolje rezultate na kvizovima, očekuju i ekskluzivna predavanja masterclass u njihovim školama. Prošle se godine u nagradnome dijelu natjecalo 26 škola, a pobjedu je odnijela Obrtnička škola Požega.
Program se sastoji od pet modula o komunikaciji, timskom radu, samozapošljavanju, financijskoj pismenosti i poslovnom planiranju. Svi su dostupni online na platformi Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije (HUKI), a predavači su stručnjaci i istaknuti predstavnici struke, poput Marka Gajskog, glavnog kuhara restorana s Michelinovom zvjezdicom LD Korčula. Za sudjelovanje u programu potrebno je poslušati tri modula i riješiti povezane kvizove, dok su za nagradni dio programa obvezni svi moduli i kvizovi.
Do sada je gotovo 4.000 maturanata sudjelovalo u programu, a samo u trećem izdanju završilo ga je 1.576 maturanata iz 41 srednje škole, koji su ga ocijenili odličnom ocjenom od 4,7. Raise the Bar Youth dio je šire platforme Raise the Bar Adria, kojom Coca-Cola HBC Adria pomaže uskladiti vještine djelatnika s potrebama poslodavaca te stipendijama i Akademijom potiče izvrsnost u ugostiteljstvu i turizmu.
Prijave na program Raise the Bar Youth, koji je potrebno završiti tijekom prvog polugodišta školske godine 2025./2026. i predati upisne liste učenika do 14. siječnja 2026., i dalje traju. Za sve informacije o njegovoj provedbi turističke i ugostiteljske škole te škole sa smjerom agroturističkog tehničara mogu se obratiti izravno na mail raisethebar@cchellenic.com.